Translate

sobota, 5 października 2013

Rocznica ślubu.

1 października, jest dla nas w pewnym rodzaju świętem :-)
Mianowicie tego dnia obchodzimy rocznicę naszego ślubu. W tym roku stuknęła nam, już lub dopiero, druga...
Choć miałam tego dnia szczere chęci na zaliczenie treningu, czasu mi zabrakło. Dzień wolny to dla mnie większa bieganina, niż 'busy lunch time' w naszej kawiarence :D
Zawsze staram się zapewnić ciekawy poranek moim małym łobuziakom, przy czym usiłuję wykonać jak najwięcej obowiązków Pani Domu ;-) A w tak ważnym dniu jak Rocznica Ślubu, dochodzi kolejna niebanalna sprawa - przygotowanie siebie do romantycznego wieczoru, od stóp do głów. Więc trening sobie odpuściłam, ale tego roku jestem ze siebie niesamowicie dumna :-) Bo wiem, że znacznie poprawiłam swój wizerunek. W dużej mierze, pracuję nad doskonaleniem swojego ciała, też i dla uciechy mojego mężusia. Z czego jest, jak się domyślam, bardzo zadowolony :-)
Dobra, niezawodna koleżanka, pstryknęła mi zdjęcie, w ramach pamiątki na przyszłe lata, z tego szczególnego dla nas dnia. Moja radość nie miała końca, kiedy udało mi się włożyć do zdjęcia piękne, spodnie, w kolorze pastelowego różu - rozmiar 36 !! I wyglądać w nich dobrze :D Nie spodziewałam się tego. Wiem, że moje wymiary się trochę zmniejszyły, ale nie myślałam, że aż o tyle. Także jestem pozytywnie zaskoczona i teraz widzę, że systematyczne ćwiczenia i zdrowa dieta, dają zaskakujące efekty.
Znacznie lepiej jest pozować do zdjęć, kiedy ma się figurę nieco ulepszoną ;-)
Oczywiście załączam zdjęcia i zachęcam do dbania o siebie, bo tak naprawdę nie trzeba stosować żadnej drastycznej diety, by schudnąć!

Ściskam kochani, 
Bania.

Życząc sobie i mężusiowi pięknej, wspólnej przyszłości już na ZAWSZE :-) !



Jeszcze dorzucam kilka wspomnień (na zdjęciach) z tego cudownego dnia :-)












Rok później było tak....








Pojawił się nasz drugi Synek, moje gabaryty się powiększyły ;-)
 







Ogromy szczęścia nam towarzyszą , a ja obecnie wyglądam tak jak na pierwszym zdjęciu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz