Translate

poniedziałek, 28 października 2013

Naleśniczki śniadaniowe.

Zazwyczaj przy śniadaniu pozostaję wierna mojej ukochanej, smakowitej, kremowej owsiance :-)
Śniadanie mistrzów, dodaje energii i pozostawia uczucie sytości na długo, a to że zajadam się owsianką, podobno widać po mojej 'lśniącej twarzy' - dzisiaj usłyszałam taką oto pochwałę hehe
Wczoraj jednak naszła mnie ochota na coś innego, a że wpadł mi w ręce łatwy przepis na niskokaloryczne, zdrowe naleśniki, odmówiłam sobie owsianeczki :D

Podaję dalej przepis, bo smakowały wybornie :-) (zaczerpnięty od Pani Cassey Ho Blogilates)
https://www.youtube.com/user/BlogilatesTV?feature=watch
Jedyne co potrzebujemy to:
  • 1 banan
  • 2 jajka 
  • dwie łyżki otrębów owsianych
Ciachamy banana na plasterki, wbijamy jajka, dodajemy otręby - miksujemy wszystko dokładnie, aż do uzyskania gęstej konsystencji. Rozgrzewamy patelnię teflonową i smażymy na niej naleśniki, z podanych składników powstaną dwa, średniej wielkości. Można polać jogurtem, miodem, wyłożyć owocami, bitą śmietaną light, masłem orzechowym, a jeśli już mamy ochotę zgrzeszyć troszeczkę to i Nutellą :P
Taka opcja śniadaniowa,  zapewne będzie gościć u mnie częściej.

Pzdr,
B.




 Lekko 'przytyraną' patelnię natłuszczamy olejem w spreju, gdzie jedno pryśnięcie
ma 1 kcal :-)


 Prezentowana porcja to ok.395 kcal 

Przyznam się, że moje śniadanie wyglądają czasem tak :-/
Ale zdecydowanie odradzam, bo tego typu 'drożdżóweczki'
nie czynią nas sytymi na długo, a co gorsza zachęcają
do sięgnięcia po kolejną ;-) 






 Kiedy już przesadzimy z kaloriami, to staramy się je 
'spalić' np. energicznym spacerkiem :-)
Ja dzisiaj chodziłam, aż 1h. Jak widać na powyższych
zdjęciach, zabójcze tempo uśpiło Synusia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz