Translate

środa, 23 października 2013

Nagroda tygodnia :-)

Korzystając z takiej milusiej okazji, jaką jest wyprzedaż w jednym z moich ulubionych sklepów River Island, postanowiłam wynagrodzić siebie za całą moją ciężką pracę i zakupić sobie coś pięknego. Wyszło tak, że za sponsorowałam sobie kilka fajnych rzeczy. Mobilizacja treningowa wzrosła automatycznie, ponieważ muszę wcisnąć się w nowy, piękny żakiecik, rozmiar 8/34 :D

Wczoraj mieliśmy piękny, jesienny, przejściowo słoneczny dzień , a dla mnie oznacza to obowiązkowy spacerek na świeżym powietrzu. Towarzyszyła mi sympatyczna osóbka, dzięki której uprzejmości, mam dla Was kilka zdjęć. Możecie przy okazji zobaczyć co 'nosiłam' :-) .
O moim stylu nie mogę na razie wiele rzec. Rozkręcam się dopiero, gdyż powoli osiągam godną akceptacji figurę, a więc mogę kupować co mi się podoba i wyglądać przyzwoicie. Szafa moja pęka w szwach, ale ciężko jest stworzyć jakieś gustowne połączenie, w minimalnym zakresie czasu, którym dysponuje :-D
Oczywiście stawiam na komfort, kocham dresy, ubrania sportowe, ale jako POWAŻNA MAMA ;-) wybieram też eleganckie, wygodne ubrania. Właściwie noszę je z wielką przyjemnością. Sami zobaczcie jak prezentowało się, to co założyłam :-)
Aha... najważniejsze! To różowe cudeńko (torebka) , wybrałam dla siebie jako główną nagrodę i zachętę do dalszej walki. Torebek nigdy za wiele. Uwielbiam <3

Dla Was buziaczki,
Bania
Ps. Pamiętajcie o treningu, by ujędrnić ciałko :-D








Biorąc przykład z koleżanek blogerek opiszę stylizację.
Spodnie/Torebka/Buty - River Island
   Marynarka - New Look
Okulary słoneczne/Opaska na włosy - Primark
Bransoletki - H&M

1 komentarz:

  1. Torebka piękna, również kocham River Island i spacerki ;)

    OdpowiedzUsuń