Translate

wtorek, 22 października 2013

MyNetDiary. Liczenie kalorii.

Myślę, że niezawodną metodą, która zapewnia gubienie wagi jest liczenie kalorii. Najlepiej kiedy spożywamy tzn. 'czyste kalorie' czyli z produktów pełnowartościowych, warzyw i owoców.
Oczywiście sama z doświadczenia wiem, że łatwo jest ulec pokusom i sięgnąć po kawałek ciasta - równy 440 kcal. Wtedy bardzo pomocne jest posiadanie wymienionej w temacie aplikacji na iPhone ( wiem , że nie każdy posiada smarfona, więc dobra wiadomość, że można używać tego programu też na komputerze).
Aplikacja MyNetDiary jest moim największym odkryciem tego miesiąca :D
http://www.mynetdiary.com/iPhone.html . Ratunkiem przed objadaniem się, jako że ostatnio miałam z tym kłopoty. Wypadłam z rytmu zdrowego odżywiania poprzez serię imprez, obowiązkowych do zaliczenia. Problem miałam wielki, bo chrupałam ciasteczko za ciasteczkiem, wyłączając przy tym mózg, tak by nie myśleć o kaloriach.
To cudeńko jest niesamowite. Na starcie podajemy podstawowe dane tj. wzrost, wagę, wiek etc., następnie cel i w jakim przedziale czasowym chcemy go osiągnąć, a aplikacja wylicza nam ile kalorii powinniśmy przyjmować,  by tracić równomiernie wagę, przy czym musimy też podać mniej więcej poziom swojej aktywności.Każdego dnia wprowadzamy , co zjedliśmy (wyszukujemy produkty z obszernej listy różnorakich różności). Szybko i sprawnie mamy podliczone kalorie, a nawet wskazane spożycie białek, węglowodanów i tłuszczy. Mając ochotę na ciastko, radzę najpierw sprawdzić kalorie, a tym samym przestraszyć się wielkiej liczby np.300 kcal !!! Współpracuję z tym programem od kilku dni i przysięgam, że bardzo łatwo przychodzi mi odmówienie sobie, bynajmniej wieczornych przekąsek. Dodatkowo klikamy ikonkę szklanki, z każdą wypitą szklanką wody :D Możemy pstrykać sobie zdjęcia, przed i po , sprawdzamy swoje wymiary i mamy to wszystko zapisane jak w pamiętniku. Dodatkowy bajer to skaner produktów, więc powiedzmy po zjedzeniu batonika muesli, skanujemy kod kreskowy i automatycznie kalorie zostają wprowadzone do naszego dziennego spożycia.

Polecam ściągnięcie sobie tej DARMOWEJ APLIKACJI :-) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, tym co oferują.
Zdradzę Wam, że moim celem jest stracenie 5kg w 2,5 miesiąca. Zobaczymy czy silna wola mi w tym dopomoże :-)





Moje śniadanko, owsianka o smaku jabłkowym, zrobiona
na odtłuszczonym mleku 100ml i wodzie. Z dodatkiem cynamonu
i rodzynek - 222kcal

 To już moja lunchowa kanapeczka :-) 
razowe pieczywo, szpinak, jajko sadzone bez tłuszczu, 
dwa plasterki organicznej polędwiczki - 339 kcal 
podliczono w MyNetDiary



Obiadek pierś z kurczaka 130gr zapieczona w piekarniku, nadziana odtłuszczonym serkiem 
Filadelfia , awokado małe, sałatka warzywna z dodatkiem majonezu :-D - 269 kcal

1 komentarz:

  1. zachęcam do komentowania osoby związane ze mną tym tematem :-) Chcę sprawdzić czy macie w ogóle możliwość komentowania :-) ?????? z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń