Translate

czwartek, 17 października 2013

Moja Motywacja

Kolejny post wrzucam z poprzedniego bloga, z dnia 22sierpnia br. Sposób na motywację wciąż obowiązuje :-)
I szalenie się cieszę, gdyż już mogę Wam się pokazać w kilku moich modowych zdobyczach,  które zakupiłam w małych rozmiarach - ku motywacji. Zobaczycie je na zdjęciach poniżej, a w kolejnych postach, już zrobię prezentację na sobie ;-)

Nie ma chyba lepszej motywacji do działania, niż dzień rozpusty :D Oczywiście nie mowa tu o jedzeniu, ale o zakupach! Zakupy to bardzo ważna sprawa w życiu kobiety, zwłaszcza kobiety zajmującej się domem, pracującej i odchudzającej się zarazem ;) Jest to masa obowiązków na głowie i wyrzeczeń, a żeby temu zadośćuczynić należy się czasem rozpieścić, zakupując coś pięknego, upragnionego , a jeśli mowa o ubraniach to najlepiej w nieco mniejszym rozmiarze. I wtedy oto mamy mega-motywację w walce z 'wałeczkami' tu i tam.  Właśnie taki dzień zaliczyłam, jestem taka szczęśliwa, że moje szczęście chyba promieniuje na innych a zwłaszcza na naszego 3-latka, który dostaje 'radosnej głupawki' razem ze mną. Także zobaczcie co zakupiłam i obiecuję , że niebawem mnie w tych ubrankach zobaczycie. Bynajmniej mam taką nadzieję. "Nadzieja matką głupich", ale ja również wierzę, a z kolei "Wiara czyni cuda".
Oczywiście rozmiary tych łaszków są małe, same S-ki, 36 a nawet są jedne kwiatowe rureczki rozmiar 34 :D 

Trzymajcie się,

Bańka 

 

 Wcześniej w mojej szafie dominowały czarne kolory, w końcu kolor ten optycznie wyszczupla.
Teraz pojawiły się też kolorki, bo na ładniejszym ciałku, całkiem fajnie się prezentują :-D
Dżinsy ZARA, H&M, RI
Sukieneczka letnia ZARA 
 Playsuit H&M zobaczycie pewnie dopiero Latem 2014 ;-)
 Miętowa sukieneczka ZARA
 Mój zakup roku, sukienka dżinsowa RI, już 
się w nią mieszczę i wygląda świetnie :-)


Dużo starań wymaga u mnie trzymanie zdrowej diety i spożywanie racjonalnych, nie za dużych porcji. Unikanie słodyczy i niezdrowych przekąsek jest dla mnie nie lada wyzwaniem. To posiłki z dnia dzisiejszego :) 


   Pożywana jajecznica zrobiona bez dodatku tłuszczu z papryką, cebulką i pomidorkami.
      Białka w jajku regulują procesy przemiany materii oraz zapewniają odpowiedni stan i funkcjonowanie organizmu. Wartość odżywcza, a tym samym skład chemiczny białka i żółtka jaja jest zróżnicowany. W żółtku jaja występują wszystkie składniki odżywcze z wyjątkiem witaminy C. Są tam białka, tłuszcze, witaminy – A, D, E, K i witaminy grupy B, węglowodany oraz składniki mineralne, z przewagą zakwaszających. Po takim śniadaniu 'proteinowym' długo utrzymuje się uczucie sytości i mamy z głowy zachcianki :) 

 Sałatka warzywna z kurczakiem w sosie Cajun w ramach obiadu :) 


 Owoce, dają radę w zastępowaniu słodyczy :-)
Aczkolwiek nie zawsze! 


Moja 'wypłukująca tłuszcz' woda :P już dochodzi by być idealna na jutro .


1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń