Translate

sobota, 26 października 2013

Krótkie, szybkie i konkretne poruszenie.

Bardzo łatwo jest znaleźć sobie wymówkę od godzinnego treningu, wyjścia na siłownię czy też spacer. Wystarczy, że pogoda nie rozpieszcza,10 godzin biegania w pracy, okresowe porządkowanie domu czy wieczorna impreza i już jest powód by się nie wysilać dodatkowo :D
Tak miałam do niedawna, ale teraz ćwiczenia są dla mnie relaksem i wykonuję je z przyjemnością. Często mam napięty grafik, jednak 20-25 min na trening zazwyczaj udaje mi się wygospodarować, chyba że niespodziewane okoliczności mnie zaskoczą.
Co to jest 20 minut??! Przecież to bardzo krótki okres czasu. A ile radości i korzyści będzie, jeśli wykorzystamy ten czas na delikatny kickboxing ? :D
Mam właśnie dla Was taką krótką propozycję treningową, z panią Denise Austin. Trwa to właśnie jedyne 20 minutek i zdecydowanie wystarcza, by spocić się konkretnie. Ze strumieniami potu, przychodzą automatycznie strumienie pozytywnych emocji :-) i już jesteśmy ustawieni do końca dnia.
Ja właśnie jestem po tym rodzaju wysiłku. Nakręcona skocznym tempem, ogarnęłam też kuchnię, nastawiłam pranie, przygotowałam obiadek i teraz jedyne co mi pozostało, to przygotować się na wieczorną imprezę urodzinową koleżanki :-) Jeszcze nie wiem co założę, ale na pewno Wam pokażę.
Kto jeszcze nie ćwiczył dzisiaj to polecam sobie pyknąć!
https://www.youtube.com/watch?v=52uvwCi03yE 


Ściskam,
B.




Denise Austin we własnej, zgrabnej osobie.

Moje wypociny :D











 Dzisiaj na sportowo, bo szaleliśmy w centrum rozrywki dla dzieciaczków :-)
Ps. Fotografował mnie nasz 3,5 letni synek :P

 Obiadek zupa kalafiorowo-warzywna zabielana śmietaną,
pełnoziarnisty chlebek ok. 368 kcal

2 komentarze:

  1. Denise Austin super kobietka i bardzo dobrze się z nią ćwiczy! a przed impreza to ćwiczenia potrafią nakręcić pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, taneczny krok już nie ustaje :D

    OdpowiedzUsuń