Translate

poniedziałek, 9 września 2013

Stay Focused.

Stay Focused. 

Jakoś lepiej brzmi 'STAY FOCUSED' niż skup się ... (???) .
Potrzebuję porządnego napadu motywacji, aby skupić się na zdrowej diecie, zresztą na treningu również, bo ostatni tydzień zawaliłam pod każdym względem. Ciężko pogodzić codzienne obowiązki, pracę i niezbędne spotkania towarzyskie z odchudzaniem :D i kiedy chociaż na chwilę popuścimy sobie rygoru , to w bardzo krótkim czasie możemy stracić wszystko co zyskaliśmy. 
Często odchodzi mnie ochota na odchudzanie, ale jeszcze częściej ona do mnie wraca, także w bilansie ogólnym wychodzi, że w większości prowadzę zdrowy tryb życia :) 
Ja właśnie skończyłam trening i wypijam hektolitry wody , ponieważ sądzę , że odwodniłam się podczas ostatniego weekendu :D 
Także nadrabiam . 
Zobaczcie co dzisiaj ćwiczyłam, ciekawa kobietka i jej trening brzucha powoduje u mnie pieczenie mięśni, więc chyba jest dobry :)
https://www.youtube.com/watch?v=Z5ItS7JbGU8 
do tego taki ekspresowy trening ramion z moją ulubienicą Jillian Michaels
https://www.youtube.com/watch?v=iEHEK8KEgXA 

Jako , że nasze weekendy bywają rozpustne, wdrażam plan by skupić się podczas tych radosnych dni, trzymać dietę ścisłą bez popuszczania i ograniczyć spożycie alkoholu do minimum (żeby się zupełnie nie wyrzekać hehe ) . A już w nadchodzący weekend biorę udział w Półmaratonie, więc siłą rzeczy będzie na zdrowo-sportowo :) . Pozostało jedynie 5dni.

Pozdrawiam, 
Bania 



 Trafny obrazek, co do mojego 'weekendowego' problemu :D

 Zdrowa propozycja śniadaniowa, owsianka - jak zazwyczaj u mnie, 
ale z dodatkiem własnoręcznie zebranych jeżyn :) 

 Ostatnio w pracy nie jadam nic innego niż tego rodzaju tortille z kurczakiem
i warzywami :)

 Ciężko w Irlandii o takie rarytasy, aby były pyszne w smaku,
ale ostatnio udało mi się zakupić idealnie smakujące owocki .




Zakupiłam również mleczko migdałowe,do jutrzejszej owsianki:) 
Nie mogę się już doczekać śniadanka !!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz